ოქროს ობობა (1992)
რეჟისორები: გოგი ქავთარაძე,
მიხეილ ანთაძე, დავით კვირცხალია
ჟანრი: დეტექტივი
სცენარისტები: გოგი ქავთარაძე, მიხეილ ანთაძე, დავით კვირცხალია
ოპერატორი: გივი რაჭველიშვილი
მხატვარი: კახი ხუციშვილი
კომპოზიტორი: სულხან ცინცაძე
ხმის ოპერატორი: დიმიტრი გედევანიშვილი
როლები: გოგი ქავთარაძე (ივანე გიორგაძე) , ლელა თურმანიძე (მარიკა), ალექსანდრე (საშკა) იოსელიანი (კახი), დავით კვირცხალია (ტარიელი), მურმან ჯინორია (კილაძე), კახი კავსაძე (ჩეჩე), მედეა ჩახავა (ნატალია), დავით პაპუაშვილი (უშნგი), ლიკა ქავჟარაძე (ელა), მიხეილ ჯოჯუა (თანდილაშვილი), გოგი ხარაბაძე (ექიმი), რობერტ სტურუა (გამყიდველი), ოთარ ეგაძე (სილოვანი), გეგი გუჯეჯიანი (მამუკა), ნუგზარ ცომაია (კარლო), ლეილა ყიფიანი (ანა) , ლია გუდაძე (ჟანა), ზურაბ ყიფშიძე (დოცენტი გუჯაბიძე), გივი ჩუგუაშვილი (ჩორნა), ლევან თურმანიძე, გურამ საღარაძე (პროფ. ზუბაშვილი), ფლორა (ფეოდოსია) შედანია, ელდარ სახლთხუციშვილი (ზემლიანსკი), ნანი ჩიქვინიძე (ნანა), თემურ შოთაძე (გრუნტმანი), ალექსანდრე თედიაშვილი (უფროსი გრუნტმანი), ქეთევან ფანცხავა (გრუნტმანის ცოლი), ელენე კვირცხალია (ნინიკო), მიხეილ ანთაძე (დანგაძე), კარლო ღლონტი (ბჟალავა), თამარ სხირტლაძე (ზინა), მანანა დავითაშვილი (იულია), ლელა ბიჩინაშვილი (ლია), რევაზ თავართქილაძე (მანაშეროვი), პაატა ბარათაშვილი (კვაჩახია), ვასილ რცხილაძე (შალიკო), ალექსანდრე (სანდრო) სავიცკი (კოლონიის უფროსი), იმედა კახიანი (ბუიშვილი), შოთა მშვენიერაძე (გენადი), თემურ კალანდაძე (ინგოროყვა), კოტე თოლორაია (შამშე), ბერდია ინწკირველი (პტიცა), გივი სავანელი (ცაცია), ოთარ ზაუტაშვილი (მუზეუმის დირექტორი), მიხეილ ვაშაძე (პროფ. ტორონჯაძე), ბონდო გოგინავა (პროფ. აფციაური), ქართლოს მარადიშვილი (ბრმა), ვიქტორ ნინიძე (სერჟანტი), დავით უფლისაშვილი (რიგითი), გივი თოხაძე (გამომძიებელი), ლეო (ლევან) ფილფანი (ბიგურზა), ფრიდონ გულედანი (მირანგულა), კოკა კიკაბიძე (ცირკის დირექტორი), თემურ ლაკია (ბორია), ნუგზარ ტაბატაძე (მაძებარი), ნავრიკ კალოიანი (კოლია), გიორგი დადიანი (კარბელაშვილი), დავით კუპრაძე (ბექნუ)
ხანგრძლივობა: 285 წთ ( ოთხი სერია)
ფერი: ფერადი
კ/ს "ქართული ფილმი"
იხ. მაია ლევანიძე. "დემოკრატიული” ჟანრებისკენ შემობრუნების მცდელობა - ჟურნალი ”საბჭოთა ხელოვნება” 1994 №1 გვ. 93-96